Dag 17 en 18 Relaxen in Zuid Bali

11 augustus 2012 - Kuta, Indonesië

Gisteren en vandaag hebben we best veel gedaan, maar vooral dingen waar je niet moe van wordt....

Slapen, veel eten, zwemmen, shoppen, op het strand onze nagels laten lakken, ons laten masseren, kortom heel vervelend allemaal....

Het hotel is prima, hier houden we het wel uit! Helaas is het einde nu in zicht, morgen de laatste echte relaxdag, hoewel we maandag ook nog rustig aan kunnen doen. We kunnen 1 van de 5 kamers die dag houden tot eind van de middag om nog even te douchen en om te kleden. We worden om 17 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Die is hier vlakbij, volgens Dadun slechts 5 minuten rijden. Dit zou goed kunnen, op het strand zien we elke paar minuten een vliegtuig voorbij komen om te gaan landen.

Vanmiddag ook nog een crematie iets verderop op het strand gezien, gaat hier wel iets anders als bij ons..... Er werden er 3 tegelijk verbrand, naast elkaar, grote offertafels ernaast, gamelan muziek erbij, veel mensen in mooie kleding die naast de verbranding zaten te eten en te drinken, kortom feest vierden. Niks geen huilen en droefheid, dit wordt hier heel anders beleefd.

Dadun belde vanochtend ook nog even, hij en Agus waren toen in Yogyakarta, ze zijn vanavond laat weer thuis, rond middernacht.

Nou, het is hier nu 17 uur, dus zo lekker douchen, omkleden en dan..... Ach ik denk weer eten?? Shoppen?? Tsja, we hebben het zwaar hier!

Groeten van ons allemaal!!

1. Rob en Karin:
    Zo is het leven wel vol te houden !!! Hahaha
  2. Nannie van otterloo:
    11 augustus 2012
    Dank voor de reisverhalen, een goede terugreis.
    Graag wil ik e.e.a ook nog eens horen !! Nannie
  3. Jolanda:
    11 augustus 2012
    Vervelend daar..:-) geniet nog even van de laatste dagen en een goeie terugreis.

Groetjes Jolanda
  4. Pa en Ma Wichgers:
    11 augustus 2012
    Bedankt voor je mail. Ieder pondje gaat door het mondje, hou je daar wel rekening mee? Straks moeET
    er weer gezwoegd orden,maar dat weet jezelf ook wel.Eet nog maar even lekker en een goede terugreis. gr.papa ne mama
  5. Judith & Nico:
    12 augustus 2012
    Hallo Erika en familie,

Dat klinkt erg goed allemaal! Jammer dat er nu bijna een einde komt aan deze mooie vakantie. we zijn erg benieuwd naar de foto's en video's.

Fijne dag nog, goede terugreis en bedankt voor de een beetje mee kunnen genieten van jullie reis.

De groeten aan iedereen,

Nico & Judith