Dag 19 en 20 Bijna voorbij....

13 augustus 2012 - Denpasar, Indonesië

Goedemorgen!

Gisteren allemaal nog lekker geluierd aan het strand en zwembad, nog wat inkopen gedaan en zojuist gekeken of alles nog in de koffers past! Het lijkt goed te komen.....Om 12 uur verhuizen we onze koffers even naar een andere kamer en om 16.30 uur worden we opgehaald. Het vliegtuig vertrekt om 19.20 uur ( is 13.20 uur Nederlandse tijd).

Dit gaat een lange reis worden, we zijn 24 uur onderweg, eerst naar Kuala Lumpur, dan naar Dubai en vervolgens naar Amsterdam. We moeten 2x 4 uur wachten...... Ach, zo zien we nog wat van de wereld moet je maar denken. Dinsdag landen we om 13.30 uur op Schiphol, en we komen met de grote airbus die afgelopen weken nog in het nieuws is geweest, dus dat vinden we wel leuk om mee te maken, een vliegtuig met 2 verdiepingen!

We spreken elkaar in NL weer, iedereen bedankt voor alle leuke reacties!!

Groeten van ons allemaal en tot morgen!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa en Ma Wichgers:
    13 augustus 2012
    Fijn dat je even wat laat horen.Aan alles komt een eind moet je maar denken,maar het is toch ook fijn om weernaar huis te gaan, toch? We hopen jullie gauw in goedegezondheid weer te zien. Goede reis en tot spoedig ziens.xxx voor allemaal, gr papa en mama
  2. Jolanda:
    13 augustus 2012
    Dat is wel even afzien, deze lange terugreis, maar jullie kunnen terugkijken op een geweldige vakantie! Goeie reis terug.

Groetjes,
    Jolanda