Dag 14 Oversteek naar Bali

7 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Welkom op Bali! Vanochtend eerst nog een rondleiding door de hoteltuin gehad in Kalibaru, allerlei bomen en vruchten gezien: peper, kaneel, kruidnagel, rietsuiker, cacao, koffie....

Om 10 uur vertrokken richting boot, Om 12.45 uur op de boot, duurde slechts een half uurtje. Verder gereden, onderweg gelunched aan het strand onder de bomen, heerlijk!

We zijn nu in Lovina, een mooi hotel van een nederlandse eigenaar, Adirama Beach. We (fam Timmer) hadden eerst 2 kamers naast elkaar, maar van 1 kamer was de douche kapot. Hebben we nu een familiekamer gekregen, met 2 slaapkamers, vinden Koen en Femke ook wel een keer gezellig. En met een eigen tuintje met ligbedden met uitzicht op zee! Helemaal leuk hier dus, we blijven 2 nachten. Mag ook wel weer na afgelopen nacht....

Morgenochtend om 6 uur met de boot op dolfijnenjacht, daarover later meer.

O ja, we zitten hier in een andere tijdzone, het tijdsverschil is nu 6 uur ipv 5 uur!!

Het is hier nu 18.30 uur, dus bij jullie is het 12.30 uur.

Groeten van ons allemaal!!!

1. Rob en Karin:
    7 augustus 2012
    Leuk zeg dolfijnenjacht ben benieuwd naar de verhalen.
    Fijn dat alles zo goed gaat.Geniet nog even.
  2. Jolanda:
    7 augustus 2012
    Dat klinkt goed, ligbedden met uitzicht op zee en morgenochtend dolfijnen kijken. Geniet er maar van die laatste dagen!

Groetjes,
    Jolanda
  3. Pa en Ma Wichgers:
    7 augustus 2012
    Fijn dat je nog even een verslag stuurt. Dus op naar de dolfijnen. Doe wel een zwemvest aan
  4. J.Riethorst:
    Hallo allemaal,
    Alweer vroeg op maar nu voor de dolfijnen.
    Waarschijnlijk dus ook snorkelen op de terugweg.
    Volgens mij is het strand bij Lovina helemaal zwart.
    Is dat nog zo of heb ik het helemaal mis.
    Geniet nog maar van de laatste dagen.
    Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat jullie het niet erg vinden om weer naar huis te gaan.
    De vermoeiheid zal wel behoorlijk toeslaan intussen.
    Groetjes uit Heemskerk en tot gauw.
  5. Ger & anne-miek:
    7 augustus 2012
    nog even lekker een weekje chillen, heerlijk na al die activiteiten.
    geniet er nog lekker van, dikke kus!