Dag 14 Oversteek naar Bali

7 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Welkom op Bali! Vanochtend eerst nog een rondleiding door de hoteltuin gehad in Kalibaru, allerlei bomen en vruchten gezien: peper, kaneel, kruidnagel, rietsuiker, cacao, koffie....

Om 10 uur vertrokken richting boot, Om 12.45 uur op de boot, duurde slechts een half uurtje. Verder gereden, onderweg gelunched aan het strand onder de bomen, heerlijk!

We zijn nu in Lovina, een mooi hotel van een nederlandse eigenaar, Adirama Beach. We (fam Timmer) hadden eerst 2 kamers naast elkaar, maar van 1 kamer was de douche kapot. Hebben we nu een familiekamer gekregen, met 2 slaapkamers, vinden Koen en Femke ook wel een keer gezellig. En met een eigen tuintje met ligbedden met uitzicht op zee! Helemaal leuk hier dus, we blijven 2 nachten. Mag ook wel weer na afgelopen nacht....

Morgenochtend om 6 uur met de boot op dolfijnenjacht, daarover later meer.

O ja, we zitten hier in een andere tijdzone, het tijdsverschil is nu 6 uur ipv 5 uur!!

Het is hier nu 18.30 uur, dus bij jullie is het 12.30 uur.

Groeten van ons allemaal!!!